Teléfono: (03) 2422-102 WhatsApp: 099-959-6701
Email: curia.diocesana@diocesisdeambato.com | | |

Iglesia en Movimiento No. 2 (4)

1. Paulius

Estos manuales son de alto intere9s a los propf3sitos fotarmivos de la educacif3n be1sica. Se sugiere sean propuestos al MPPE de la Repfablica Bolivariana de Venezuela, para su edicif3n y distribucif3n en las escuelas, a trave9s de las Bibliotecas Escolares que ese ministerio les suministra en todo el paeds. En la pe1gina web gubernamental se puede localizar informacif3n para diurigir la propuesta. Suerte!

• diocesisambato

Mucha gracias

• Kamryn

dit :I have noticed that of all types of insurance, health insurance coverage is the most debatable because of the conflict between the insurance cover company’s need to remain adrift and the cuo;tmer&rsquoss need to have insurance policies. Insurance companies’ income on well being plans are incredibly low, consequently some companies struggle to make money. Thanks for the suggestions you talk about through this site.